Suburban je zřejmě nejdéle používaným názvem vozu v dějinách automobilismu a vypadá to, že nezemře ani v 85 letech. Naopak, Chevy investoval jeden a půl miliardy dolarů do výrobních kapacit a přichází na trh – jak jinak – s ještě větším, a ještě lepším fullsizovým SUV. Staví na stejné platformě jako pickupy Silverado HD a 1500 a souběžně chystaný sourozenec Chevy Tahoe. Na architektuře se údajně podílelo přes 10.000 lidí mimo jiné s cílem odlišit Chevyho od GMC a také jednotlivé stupně výbavy mezi sebou. Subík nám také vyrostl: rozvor se protáhl o více než deset centimetrů a celková délka vzrostla na 5.733 mm; poprvé dostal víceprvkové nezávislé zavěšení zadních kol, což ve výsledku značí nižší podlahu a větší objem nákladového prostoru. Zvětšil se i prostor pro cestující ve druhé a poslední řadě sedadel, která se po stisknutí tlačítka umí sklopit do dokonalé roviny. Podvozek Magnetic Ride Control se postará o plavnou jízdu a osmiválce se silou 355, resp. 420 koní zase o dostatek dynamiky. K dispozici bude i třílitrový diesel o výkonu 277 koní. Design je otázkou vkusu, ale minimálně interiér se už odpoutal od úrovně spartánských pickupů. Výroba v Texaském Arlingtonu započne v polovině letošního roku.


PRAHA

LOS ANGELES

NEW YORK