Dává to smysl, nedává to smysl? Šest nebo sedm pasažérů a k tomu 475koňová HEMI V-8, co s nimi zvládne čtvrt míle za 12,9 a stovku za čtyři a půl vteřiny? Možná úplně nedává, ale údajně nejrychlejší SUV ve své třídě vypadá setsakramentsky dobře. Na výběr sice bude celkem v jedenácti odstínech karosérie, ale nás si získalo hned na prvních fotkách v perlově bílém laku s vínově červenými sedadly. Kompaktní vzezření s vyboulenou kapotou, LEDkovými mlhovkami a maličko vytaženými podběhy spíše ještě umocňují křiklavě červené brzdiče Brembo schované za dvacetipalcovými černými koly trefně pojmenovanými Goliath a decentní štítky SRT na zachmuřeném grillu. „Umí všechno, co má silné auto umět. Je to prostě takový Charger se třemi řadami sedadel,“ komentoval počin šéf performance oddělení Mark Trostle. Hnací ústrojí Duranga obsahuje osmistupňový automat Torqueflite a systém trvalého pohonu všech kol, obojí naladěné dle sportovnější nátury modelu SRT. Konstruktéři také použili tužší pružiny, což má za cíl zlepšit chování pod plynem v zatáčkách. Jízdní vlastnosti kontroluje systém s celkem sedmi jízdními režimy od sněhu přes vlečení přívěsu po závodní okruh. Třešničkami na dortu jsou tachometr cejchovaný do 180 mil a klasická řadička místo nudného sériového knoflíku. Výkonné Durango se objeví ve
showroomech již letos na podzim.