V roce 2021 se v Allen Parku v Michiganu setkalo po pracovní době pár týpků, aby si vytyčili dost ambiciózní cíl: vyvinout auto s duší Mustangu, které se dokáže postavit těm nejlepším evropským sporťákům a mimo jiné zvládne obkroužit Nürburgring pod 7 minut. Výsledkem je limitovaná edice GTD, která zůstává street legal, ačkoli vypadá jako nekompromisní závoďák! Zbrusu nový Mustang® GTD se výrazně inspiroval speciálem GT3 z Le Mans a jeho ultralehká karbonová karosérie typu wide body s divokým křídlem na zádi dává jasně najevo, že tak divoký Mustang ještě v showroomech modrého oválu neparkoval. CEO a prezident Fordu Jim Farley okomentoval počin slovy: „Nenavrhovali jsme silniční auto pro okruh, nýbrž závoďák pro silnice. Mustang GTD čerpá z technologií GT3 zabalených do karbonové karosérie a nechává jim volný průchod na silnicích.“ Vše je podřízeno optimálnímu rozložení hmotnosti 50/50 a výkonům ve vysokých rychlostech: od precizních křivek předního splitteru a nádechů na kapotě, přes aktivní aerodynamiku pro lepší přítlak, až po enormní přilnavost mohutných pneumatik, které měří na šířku vpředu 325 a vzadu dokonce 345 milimetrů! Nechybí karbon-keramické brzdy, osmistupňová dvouspojková převodovka typu transaxle a odlehčený karbonový kardan. Písmeno D v názvu samozřejmě neznačí žádný zakouřený diesel, protože pod kapotou trůní 5,2litrový benzínový osmiválec s kompresorem a mazáním se suchou klikovou skříní, který se umí vytočit přes 7.500 otáček za minutu a dosahuje výkonu 800 koní. Z důvodu úspory hmotnosti jen dvoumístný interiér láká na sedadla RECARO® a luxusní čalounění v kombinaci kůže a veluru Miko. 3D pádla pod volantem a některé další součásti jsou vyrobené z titanových dílů z vyřazených stíhaček F-22. Ford Mustang GTD bude možné objednat v libovolném odstínu karosérie, dokonce i na zakázku podle přání zákazníka. Naprosté jedinečnosti odpovídá i cena, která se vyšplhá nejméně na 300 tisíc USD. Výroba vozů započne ve Flat Rocku, načež budou přepravovány k ruční práci do Markhamu v Kanadě. První exempláře by se měly dostat k zákazníkům na přelomu let 2024/25.