[ratings]
![]() |
HETFIELDŮV HOT CARBuick Skylark 1953. Kytarista heavymetalové skupiny Metallica James Hetfield představil na začátku roku svůj nový Buick přestavěný na zakázku. Členové poroty San Francisco Rod, Custom And Motorcycle Show jej zvolili za nejelegantnější custom car a nadšenému Hetfieldovi předali šek na sedm tisíc dolarů. Pod kapotou: OHV-V8, 350 cu.i. (5.735 cm3), 330 koní |
|
|
![]() |
COOL CUSTOM TRI-CHEVYChevrolet Two-Ten 1955. Roy Brizio si v posledních dvaceti letech vybudoval pověst hlavně díky stavbě hotrodů. Muž z jihu kalifornského San Francisca, umí ale současně předělat i klasika z padesátých let na dech beroucí custom, což působivě demonstruje na tomto Chevroletu z roku 1955. Pod kapotou: OHV-ZZ4-V8, 350 cu.i. (5.736 cm3), 355 koní |
|
|
![]() |
TŘETÍ GENERACECadillac Escalade 2007. Faceliftovaným modelem grandiózního SUV Escalade se Cadillac znovu chystá oslovit potenciální zákazníky v luxusní třídě. A zřejmě se mu to podaří, facelift totiž nabízí ještě bohatší výbavu, mnohem vyšší kvalitu zpracování a také výkon. Pod kapotou: OHV-V8 Vortec, 375 cu.i. ( 6.126 cm3), 409 koní/ 565 Nm |
|
|
![]() |
SUPERCHARGED„Samozřejmě, že v budoucnu vznikne mnoho sportovních vozů, které nám přinesou spousty bezesných nocí. Tu nejlepší z největších amerických legend – Charger – má však ve svých rukou Dodge,“ říká Michael Leonhard, který se u svého díla zcela vědomě odchýlil od oficiálního konceptu nového Chargera. „Je to bez debat báječný Dodge, ale ostré diskuze fanoušků mi dávají za pravdu, že Charger prostě musí zůstat dvoudveřovým automobilem. Tak jako tomu bylo u originálu!“ |
|
|
![]() |
VELKÝ, ŠIROKÝ, OTEVŘENÝPontiac Bonneville Convertible 1966. Pontiac zvolil název Bonneville ne proto, že by představovaný kabriolet byl tak nudný a jednotvárný jako nekonečná hladina solného jezera. Ne, Bonneville znamená dynamiku a sportovnost. Bonnevillská solná jezera byla a jsou místem, kde se lámou rychlostní rekordy. Pro vlajkovou loď úspěšné značky Pontia, uvedenou na trh v roce 1957, to rozhodně nebylo špatné jméno. Pod kapotou: OHV-V8, 389 cu.i. (6.375 cm3), 325 koní/ 582 Nm |
|
|
![]() |
PURPUROVÝ SAMETCadillac Roadster 1957. Všechno to začalo nápadem Ricka Dora postavit Cadillac ročník 1957 ve stylu vývojové studie – tak, jak by ho tehdy postavil General Motors… Pod kapotou: OHV-V8, 365 cu.i. (5.980 cm3), 325 koní |
|
|
![]() |
BÍLÝ DIAMANTChevrolet C10 pick-up 1970. Tohle auto přivedli na svět lidé z firmy Stainless Steel Brakes Corporation (SSBC) a věřte, že jde o skutečný skvost. Kompletní přestavba a diamantově bílá barva změnily malý náklaďáček k nepoznání. Na stránkách našeho magazínu vám představíme vzrušující detaily jeho úprav. Pod kapotou: OHV-V8, 383 cu.i. (6.276 cm3), 478 koní/ 624 Nm |
|
|
![]() |
ŠPIČATÝ KLADIVOChevrolet Camaro SS/RS 1972. Vyrobili ho na soumraku zlaté éry a tmavé mraky se nad ním sbíhaly i při našem focení. Ale to všechno není nic proti zlu, které se skrývá pod jeho černou kapotou… Pod kapotou: OHV-V8 Stroker, 383 cu.i. (6.277 cm3), 400 koní/ 450 Nm |
|
|
![]() |
PROSTĚ ÚCHVATNÝ!Chevrolet Fleetline 1950. Všechna parádní auta upravená na zakázku nevznikají nutně na rýsovacích prknech známých úpravců. O nadšené pohledy na setkáních a přehlídkách se starají i vozidla, jako třeba tento Chevy. Pod kapotou: OHV-V8, 350 cu.i. (5.735 cm3), 250 koní |
|
|
![]() |
RŮŽOVÁ PERLABuick 1959. Richard Zocchi ze severní Kalifornie už dlouhou dobu staví auta na zakázku. Jeho díla vznikají na základě vozů z padesátých a šedesátých let a vyznačují se vlastním osobitým stylem, jako je vyhlazený povrch karoserie a pastelové barvy. Pod kapotou: OHV-V8, 401 cu.i. (6.571 cm3), 325 koní |
|
|
OBSAH ČÍSLA 3/2007
|